עוברים דירה? משפצים? אתם פשוט חייבים להכיר את המיזם החדש שיעשה לכם סדר, יחסוך לכם זמן יקר וכסף רב.

במרכז למעבר דירה בנס ציונה, בבית סוגרים הכל לדירה תקבלו ליווי אישי עם כל המוצרים והשירותים למעבר הדירה בהתאמה אישית: ארונות אמבטיה, ארונות הזזה, מקלחונים, רשתות, סורגים, מזרנים, מיזוג אוויר ועוד ותוכלו לסגור את הכל במקום אחד למעבר הדירה

אם תערכו סקר קטן, במפגש משפחתי או בין חברים, מה היה עבורכם הקושי הכי גדול בתקופת השיפוצים לבית או לקראת מעבר לבית חדש? רובם ככולם ישיבו לכם: “בזבוז הזמן המשווע, הריצות והטרטור בין חנות אחת לאחרת, בין ספק זה לבין האחר וקבלת מידע מלא ושקוף לצורך בחירת אביזרים וציוד לבית”. 

ב’סוגרים הכל לדירה’ פתרו לכם את הבעיה! 

לאחר למעלה מ- 10 שנות פעילות בתחום ליווי רוכשי דירות ומשפצים וירידי מכירות לרוכשי דירות ומשפצים בתחום הריהוט, חדרי שינה, מוצרי חשמל, חדרי אמבטיה ועוד, הקים דרור מגל את בית ‘סוגרים הכל לדירה’ – המרכז למעבר דירה ומשפצים יחד עם צוות מקצועי, מנוסה ומאוד מיומן.

בסוגרים הכל לדירה הקימו את המרכז למעבר דירה לאחר שזיהו את הצורך של לקוחות להגיע למרחב בו ניתן לקבל את הייעוץ, ההכוונה, להתרשם מכל האפשרויות השונות ולקבל החלטה מושכלת בבחירת אביזרים, ציוד ומתקנים לאחר שיפוץ או לקראת מעבר דירה – ולסגור את הכל במקום אחד מול גוף אחד.

צוות המרכז למעבר דירה העניק, במהלך השנים, לאלפי לקוחות מרוצים, שירות ומקצועיות. הקשרים המקצועיים שצברו עם בעלי החברות המובילות בשוק, ספקים ויבואנים – מאפשרים להם להעניק הנחה משמעותית, שמגיעה גם למספר אלפי שקלים, ללקוחות ‘סוגרים הכל לדירה‘, בעת ביצוע ההזמנה לאבזור הדירה, תוך מיקוד ודגש על מוצרים איכותיים ומובילים.  

בביקור בבית ‘סוגרים הכל לדירה‘ בנס-ציונה, התרשמנו מהמתחם הנעים ובו ניתן להתרשם מתצוגה של כל מה שצריך לבית לאחר שיפוץ או לקראת מעבר דירה, החל מחלונות מדומים, רשתות, מזרנים ומיטות, חדרי-אמבטיה, מקלחונים, ארונות הזזה, ועד מערכות מיזוג-אוויר, דלתות פנים, מזרנים ועוד ועוד. 

כל האביזרים והמוצרים הנמכרים ב‘סוגרים הכל לדירה’ נבחרו על-ידי דרור בקפידה רבה, לאחר ניסיון ארוך שנים בתחום. ארונות הזזה, מקלחונים, ארונות לחדר אמבטיה ורוב המוצרים במתחם מיוצרים בהתאמה אישית עבור הלקוח, אפשרי גם לפי תוכניות אדריכליות ומידות, והם אינם מוצרי מדף (אותם ניתן לקנות ברשתות מוכרות של ‘עשה זאת בעצמך’). כהגדרתו: “אצלנו מקבל כל לקוח נבחרת משובחת של ספקים ובעלי מקצוע, שמעניקים מעטפת של מקצועיות ושירות איכותי, ובהזמנה – נהנה הלקוח מהנחות משמעותיות.”   

אבל היתרון הגדול ביותר ללקוח שמגיע למתחם שלנו הוא שבפגישה אחת הוא יכול לסגור את הכל למעבר הדירה או השיפוץ. הוא יכול לסגור גם חלק מהמוצרים, כל אחד בהתאם לצרכיו. במקום ללכת למספר ספקים ובעלי מקצוע, הוא מגיע למקום אחד ויכול לסגור את הכל במקום להתרוצץ ימים רבים בין ספקים וכן לקבל שירות מעולה הכל במקום אחד דרך המרכז שלנו.

דרור אף שיתף אותנו שכחלק מהחזון, ליצור מהמעטפת לרוכשי הדירות והמשפצים החלו כבר הרצאות במתחם, בנושאים כגון: עיצוב הבית, שיפוץ, מיזוג-אוויר ועוד, הרצאות המועברות על-ידי מיטב המומחים בתחום. 

ביקשנו לקבל הסבר של התהליך עם לקוח המעוניין בקבלת שירותי יעוץ, תכנון ורכישה של אביזרים וציוד לקראת מעבר דירה ודרור הסביר: “לקוח שמבקש לקבל מאיתנו שירותים – יוצר קשר עם המוקד ומתאם פגישה. אני, או אחד מאנשי צוות היועצים למעבר הדירה נפגש עמו, ומקדיש את הזמן הנדרש בכדי להבין מהם הצרכים והמטרות. לרוב, מגיע הלקוח עם תוכניות אדריכליות או של מעצב.”  ודרור ממשיך בהסבר: “לאחר סקירה קצרה של המוצרים והשירותים השונים, סוגי החומרים ואיכות הגימורים, וכמובן, בהתחשב בתקציב הלקוח, אנחנו מבצעים עבורו את ההתאמה המקסימלית.” המוצרים אצלנו ניתנים באחריות בין 12 חודשים ל-10 שנים, תלוי במוצר.

“כאשר יש צורך, לדוגמא, במערכות מיזוג מורכבות”, מוסיף דרור, “הפגישה מתואמת במועד בו נמצא ב’סוגרים הכל לדירה’ גם עם יועץ מיזוג”. 

ואם תצטרכו מוביל וחברת ניקיון, אותם קשה מאוד להשיג בחודשי הקיץ, בשל ריבוי במעברי דירות – גם בכך יוכלו לסייע לכם במרכז! 

אמרנו מעטפת כוללת, נכון? 

אז למה אתם מחכים? התקשרו עוד היום לתיאום פגישה עם יועצי ‘סוגרים הכל לדירה’ ותוכלו לשים ראש שקט על מיטה נוחה, שקניתם במרכז.

המרכז למעבר דירה – סוגרים הכל לדירה, רח’ האיזמל 4, נס ציונה.

לקביעת פגישה השאירו פרטים ויועצת מעבר דירה תחזור אליכם בהקדם.

  • פורמט תאריך:DD סלאש MM סלאש YYYY

שתף